Inte så smart, kanske…

Jag tror att jag dum. På riktigt. Japp.

Jag kände ju mig rastlös tidigare idag. Vad gör man åt det då? Tar en powerwalk såklart! (Borde varit en riktigt bra idé eftersom vädret var fint, jag var peppad och det inte är så mycket folk ute.)

Var det en bra idé då? N E J.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö halvvägs på min vanliga sträcka! Benen kändes som gelé, hur mycket jag än rörde på mig kom jag inte framåt. Jag kändes mig tung, otymplig och såg antagligen halvt galen ut där jag gick. Nåväl. 1,8 km orkade jag innan jag kastade in handduken och gick hem. Men jag är nöjd ändå. Men nöjdast är nog mina benhinnor!

Bjuder på en gammal bild så länge (april-11).

Kommentera

