Dag 2 på jobbet

Idag är det dag 2 på jobbet efter sommarlovet och jag har redan kört fast. Uppgiften: att planera Svenska B för hela läsåret. Det går väl sådär, främst har jag kört fast i genomförandet av litteraturhistorian. Någon litteraturhistoriker där ute som vill hjälpa till? Jag betalar i evig tacksamhet!

Annars känns det okej. Ännu ingen hetsätningsönskan – trots maten igår. Ikväll ser jag fram emot träning och lagande av god mat. Igår provade jag att laga matvete för första gången – mums! Jag hade lyckan att besöka Oil & Vinegar i Malmö och köpte med mig en Dijon- och timjandressing. Det var helt fantastiskt till kyckling!

Är det någon som vet om Oil & Vinegar finns i Stockholm?

Kommentera

