Award

Jag glömde ju helt bort att jag fått en award av Ztorzillen, som kom med ”ett uppdrag”:

1. Varför började du blogga?
Jag hade en blogg för länge sen, redan då jag började min LCHF-tid. I grund och botten började jag för att hålla reda på mått och vikt, dela med mig av recept och skriva av mig om mina svårigheter. Men eftersom den bloggen till slut gav mig mer ångest än något annat slutade jag blogga. I och med den här bloggen har jag tänkt om. Det handlar inte längre om vikt och mått, utan om mitt liv och min hälsa.

2. Vad har du för mål med bloggen?
Jag vet inte riktigt, bloggen är ju fortfarande ett sätt att ventilera, som en dagbok. Jag vill nog bara egentligen dela med mig av mina erfarenheter kring hetsätningen och behandlingen jag genomgår… och resten av mitt liv för den delen.

3. Vilka bloggar följer du?
Oj, jag följer fler än jag kan räkna. Allt ifrån rena viktminskningsbloggar till motionsbloggar och receptbloggar.

4. Favoritfärg.
Turkos. No question about it! Om det finns i turkos så har jag det! Allt ifrån ögonskugga, örhängen, koppar, kläder, vinterjackan…

5. Favoritfilm.
Jag har nog snarare serier som favoriter än filmer. Jag tittar på Grey’s Anatomy, Criminal Minds och Fringe om jag får välja.

6. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?
Jag älskar att resa, men det är först de senare åren jag haft möjlighet. Hittills har jag bara rest i Europa, så det stora målet och den stora drömmen just nu är nog Tokyo.

FEM bloggar som ska få awarden:

Kattas Fett  En helt sjukt rolig blogg med Katta i huvudrollen. Totalt fearless kastar hon sig in i diverse motionspass och bloggar självklart om det. En stor inspiration!

MittFatAss Motions- och viktblogg där allt från mat till träning tas upp. Massor av jävlaranamma och träningspepp!

Överviktig En insprirerande blogg om att övervinna sina motgångar. Gripande!

Smala Jessica Löpning, kost och allmänt välbefinnande hittar man i den här bloggen. Jessica tar allt i sin egen takt och inspirerar andra att göra detsamma.

Jannica En äkta blogg med allt från träning, kost, recept och allmänt funderande. Underhållande och kul läsning!

2 reaktioner på ”Award

Kommentera

