Ta-hand-om-mig-själv-kväll

Igår hade jag en riktig feel good-kväll för mig själv. Jag hade bokat tid hos finaste J för att fixa naglar och slinga håret.

20110923-055535.jpg

Det tog ett par timmar, men oj vad välbehövligt det var! Plötsligt känner jag mig fin och lite starkare i själen. Det kan ju behövas, eftersom vi får reda på om det blev någon löneökning idag…

20110923-055714.jpg

2 reaktioner på ”Ta-hand-om-mig-själv-kväll

  1. Absolut! Nu har jag ju lite fusk eftersom jag jobbar på ett gymnasium där vi har både frisörprogrammet och nagelprogrammet. Tjejen som gjorde hår och naglar på mig är lärare där, annars hade jag aldrig haft råd!

    Men hemmaspa är ju inte fy skam det heller! 🙂

Kommentera

