Hungrig

Jag har haft ett par ordentliga dagar nu, alltså dagar där jag känner att jag har kontroll på vad och när jag äter, och på livet generellt. Den händer en del grejer på arbetsfronten för mig, och som tyvärr påverkar mig negativt. Det har tagit sig uttryck genom maten, kanske inte som ren hetsätning, utan snarare i formen av dåliga val och överätning.

Jag har helt enkelt inte mått bra.

Då har det känts betydligt bättre i helgen, trots besök på Grönan, hockey och middag på kubansk restaurang efter det. Både igår och idag har jag motionerat efter min egen planering och kunnat hålla mig till val jag kan stå för. Däremot känner jag mig väldigt hungrig idag, vilket brukar vara ett tydligt tecken på att jag ätit dåligt tidigare i veckan (oh yes!).

Håll tummarna på att nästa vecka blir bättre, på alla sätt och vis. Det kan bli starten på något nytt. Hoppas, hoppas, hoppas! 🙂

20111002-195233.jpg
P.S. Jag har slagit nytt personligt rekord igen! Wohoo! 😀

Kommentera

