Liten boost

Igår var jag och en av deltagarna från KBT-gruppen tillbaka på SCÄ för att låta den nya gruppens medlemmar ställa frågor till oss. Visserligen var det ju inte så länge sen vi slutade, men det kändes ändå lite konstigt att gå längsmed korridoren och vänta i den väldigt fina, men ack så hårda, soffan.

De hade vikt en halvtimme av terapitiden för oss, och även om det var väldigt nervöst innan, så var det så himla kul! De var fler än vi var, men de verkade engagerade och var inte för blyga för att ställa frågor.

Jag tyckte att det var en bra boost för mig också. Det har varit ganska svårt de senaste veckorna, och jag har precis insett att det kanske är för att jag inte har den där kollen varannan vecka som jag hade tidigare. Några gånger har jag trillat av hästen, men ändå skulle jag vilja påstå att jag har bättre koll nu, och kan se samband mellan mitt dåliga mående och valen jag (troligtvis) gjorde dagarna innan.

Samtidigt är jag glad att jag inte är den nya gruppens sits. Jag är glad att jag är ”klar” och att jag faktiskt har genomfört det här! Det har bidragit till att jag vågar göra stora förändringar i mitt liv, något som jag absolut inte vågat annars! 🙂

2 reaktioner på ”Liten boost

  1. Vilken extremt häftig upplevelse! Vilken motivation din story har gett till flera personer! Vad fint att du ger vidare! Blir så glad av att läsa ditt inlägg! Hejja dig!

Kommentera

