Varning för gnälligt inlägg!

Usch, idag är en sån där dag där jag bara är irriterad på allt. Värst var det nog tidigt i morse när jag tog bilen till jobbet.

Alltså, vilka idioter till människor det finns! Byter filer utan att blinka, kastar fimpar genom fönstret utan en endaste tanke på att det är andra som får fimparna på sina bilar! Man kastar sig ut i luckor som knappt finns och tvingar andra att tvärbromsa, eller sitter helt upptagen med att prata i sin mobiltelefon, och är ouppmärksam på vad man ska göra.

Suck.

Jag vet att jag heller inte är Guds bästa barn, och att jag också kan vara stressad eller okoncentrerad ibland. Men jag var bara tvungen att skriva av mig.

Kommentera

