Men vännen… lär dig!

Att jag alltid lyckas? Jag tror det är tredje gången i mitt liv jag hamnar mellan två vänner som blivit ihop, gjort slut och satt mig i mitten. Oh no, jag är absolut inte oskyldig, men nu är jag trött.

Jag tassar på tå kring dem båda, och det slutar bara i tårar och skit. 😦

Nej hörrni, det var ju inte det jag tänkte skriva om!

Syns det någon skillnad än eller?

Till vänster: nov 2011, -17 kg. Till höger: maxvikt. Helt ärligt? Jag ser ingen skillnad! 😦

3 reaktioner på ”Men vännen… lär dig!

  1. jag ser STOR skillnad! Minus 17 kg, vilken jäkla skillnad. Hur lång tid är det emellan bilderna? Imponerande! Du måste ju känna mycket skillnad i kläder! Man ser ju att det är skillnad i ansiktet!

    • Det är ungefär fem månader mellan bilderna. Jag tror jag är lite ”hemmablind”. Det ÄR stor skillnad på kläder, det märks på skärp och tröjor. Och på skor, hur konstigt det än låter. Tusen tack för dina fina ord! 🙂

  2. vilken skillnad!!

    Jag sitter oxå i den sitsen mellan två vänner men den ena har även sårat mig på vägen så hon kan dra så långt åt pepparn hon kan.

Kommentera

