Dagen efter

Idag har jag bara degat hela dagen. Eller nej, förresten, vi lämnade tillbaka hunden i förmiddags (tyvärr) och var en stund i Kista Galleria.

I övrigt har jag tagit det lugnt. Vi har myst i soffan framför film, lagat god middag och spelat lite TV-spel. Jag är sjukt trött efter julfesten igår, även om jag kom hem tidigt.

20111217-213841.jpg

Såhär fin blev jag igår när tjejerna från hantverksprogrammet fick fria händer (Camilla från frisörinriktningen klippte och lockade, Valentina från stylistinriktningen sminkade, Jessica från nagelinriktningen gjorde fina naglar, men har tyvärr ingen bild på det). Såhär fin borde man få vara jämt! 🙂

2 reaktioner på ”Dagen efter

Kommentera

