God Helg!

Det är inte klokt vad snabbt tiden går! Förra veckan flög iväg med paketjakt, inslagning, planering och åkande. Jag och älsklingen drog till Småland på fredagen, efter att ha spenderat en hel dag i city för att få tag på de sista klapparna. Svettigt värre. Strax efter tio körde vi in på föräldrarnas uppfart och firande in julen med en skinkmacka.

20111227-084522.jpgMammas och pappas fina gran

Själva julafton spenderades hos faster med familj, hur mysigt som helst! Hemlagat julbord, skratt och glada besked – min fina äldste kusin ska bli pappa till sommaren! – gjorde julafton till en jättefin dag. Fina kusinen som numera bor i England var hemma över jul och hade till min stora glädje tagit med sig kaffe från Starbucks till mig! 😀

Julklappsöppning, massor av mat och härliga diskussioner… Helt klart en helt underbar jul!

I fredags fick jag dessutom en tidig julklapp i form av ytterligare ett kilo väck. -19 kg nu, på 8 månader! Jag är nöjd, glad och supertaggad att ta 18 till under 2012! (Fast utan press, inga speficika mål för mig, fortfarande.)

 

Hoppas ni allihopa har haft en helt fantastisk jul!

20111227-084559.jpgMamma dukade till finmiddag på juldagen.

Kommentera

