Men kom igen nu!

Vaknar, sträcker på mig, försöker andas… stopp! I näsan alltså. Igen. Kom igen nu snälla kroppen! Jag orkar inte med mer förkylning!

Såhär nån timma senare känns det väl lite bättre, men det är så himla irriterande att gå omkring och vara halvförkyld. Det kändes jobbigt igår när jag körde Zumba, som om halsen var smalare än den borde. Idag har jag ju dessutom tänkt gå en del, men det kanske funkar ändå?

Idag får ni hålla tummarna för mig, två intervjuer idag! 🙂

2 reaktioner på ”Men kom igen nu!

  1. Håller definitivt tummarna för dig! Visst är det jobbigt när man känner att förkylningen är på g? Har hänt mig tidigare när jag körde spinning mycket, när man kände att orken tröt konstigt utan anledning då var det nästan alltid på g…

Kommentera

