Motivation sökes!

Hörrni, jag känner att jag har tappat kontrollen över mat och motion – igen. Inte på så vis att hetsätningen är tillbaka (tack gode gud!), utan snarare att jag fuskar med vad jag äter och skjuter upp träningen.

Konsekvensen? Jag mår verkligen inte bra i sinnet. Jag vill hitta tillbaka till de smarta valen, till Zumban, promenaderna och gymmet!

Sista tiden har det blivit alldeles för mycket godis, dåliga val i form av middag och ingen struktur alls på måltidsordningen. Usch nej.

Dags för nya tag!

Bildens källa.

Kommentera

