Fin helg

Oj, vad tiden gick fort! Förstår verkligen inte vart helgen tagit vägen, men den har varit jättemysig! Eller, ja… Nästan hela tiden i alla fall.

Källa.

Igår agerade jag för första gången bilförsäljare när några bekanta kom förbi för att titta på och förhoppningsvis också köpa vår bil. De verkade positiva i alla fall, så nu får vi hålla tummarna för att jag blir SL-kortsinnehavare inom kort! 😛

På kvällen kom fina vänninan C förbi, och vi myste till Kung Fu Panda 2. Jag dör lite, så bra är den!

Idag mötte jag upp en f.d kollega och tillika vän för en fika och massa ta-igen-prat. Vi har alltid så mysigt när vi pratar, synd bara att vi inte hinner träffas oftare. Efter det har jag spenderat hela eftermiddagen och kvällen i soffan (nästan) där jag älsklingen spelat Little Big Planet, ett måste för alla TV-spelsälskare!

Källa.

Annars är jag mest nöjd med att jag kommit gång med träning och mat igen, även om det blev ganska oplanerat. Veckan som varit har inte varit så bra för mig mentalt, så på så vis är det skönt att vara på rätt spår igen. Mer om det en annan dag.

I övrigt önskar jag er fortsatt trevlig söndagskväll, även om det är ganska lite kvar av den. 😉

Kommentera

