Framåt

Det är ju knappast någon hemlighet att livet går upp och ner hela tiden, men det känns alltid extra mycket när det handlar om viktminskning och mått. Jag misstänker att det är eftersom resultatet är så konkret, så synligt. Man får verkligen svart på vitt om det går bra eller mindre bra.

20120127-083753.jpg

På promenad från centralen hem, januari 2012

Förra veckan var en katastrof för mig, rent hälsomässigt. Jag var både lugn och totalt fylld med kaos på en och samma gång (nej, det är inget jag rekommenderar!). Den här veckan är helt annorlunda!

 

Jag har kommit igång med motionen igen (så skönt), det rullar på med jobb (peppar peppar) och det känns okej i övrigt med.

20120127-083735.jpg

Norr Mälarstrand, Stockholm 20120127

 

2 reaktioner på ”Framåt

Kommentera

