I helgen har jag lärt mig…

– att vad man uppfattar som ”tidigt” och ”sent” kan vara väldigt beroende på var man växte upp någonstans.

– att Kir aldrig, aldrig, ALDRIG ska halsas på en timma (och nej, det var inte jag som gjorde det!)

– att man blir oerhört trött av att rätta ca 50 prov på en dag

– att det är långt att köra till Karlstad

– att folk faktiskt låter halvnorska i Karlstad

– att blixlåsprincipen inte existerar väster om Örebro

– att min kropp tål mer nu än den gjorde för ett år sedan

– att jag äcklas av pizza

– att vissa bör fundera på vad de slänger ur sig under matcher

– att jag alltid kommer bli behandlad som skit för att jag har en tröja som det står Djurgården på, oavsett vad jag gjort eller inte gjort

– att småstadsmentaliteten är STOR i Karlstad

(Om det nu råkar vara någon från Karlstad så ber jag om ursäkt om det verkar som om jag hoppar på er, men ungefär såhär upplevde jag att jag blev bemött igår. Det finns säkert massor med supertrevliga människor i Karlstad, men jag stötte inte på någon av dem på gårdagens match, tyvärr.)

2 reaktioner på ”I helgen har jag lärt mig…

Kommentera

