Ur askan in i elden

Hastigt och lustigt blev det igår klart att jag äntligen fått ett nytt jobb på en av Stockholms många gymnasieskolor.

Papper skulle skrivas på och jag bokade tid med rektorn i morse. Jag trodde att papper skulle skrivas idag, men att jag skulle börja imorgon eller senare.

Nope, så fort allt var påskrivet började jag jobba. Hade inga papper med mig, ingen kalender, ingen dator eller ens lunchlåda.

När klockan slog hemgång var jag så trött att jag knappt kunde stå på benen. Intensiv första dag, men det blir nog bra. 🙂

20120131-211019.jpg

En elev har redan försökt muta mig! 😛

En reaktion på ”Ur askan in i elden

Kommentera

