Något lugnare

Äntligen fredag! Jag har längtat så himlans mycket!

Det händer inte mycket annars. I onsdags (tror jag det var) nådde jag ett stort mål, -25 kg! Jag är så nära två-siffrigt nu att jag kan nästan ta på det! 😀

20120217-203345.jpg

Ursäkta alla egobilder!

Vad som inte är så bra dock, är att huvudet inte hänger med i förvandlingen. Jag känner mig fortfarande likadan som jag gjorde när jag vägde som mest, och eftersom motionen är ganska lidande just nu, så känner jag inte av den förvandlingen heller. Jag tänker på intet sätt lägga av, men för en liten tid tar jag det lugnt och försöker hålla vikten istället. Det känns i alla fall bra på det sättet!

 

2 reaktioner på ”Något lugnare

  1. Grattis! Men, menar du på allvar att du inte väger två siffrigt? Du måste vara lång! Ditt ansikte ser mycket friskt och fräscht ut i alla fall, så du verkar må bra! Du är såå duktig, å superfin! Du är stark och modig som delar med dig så öppenhjärtligt! Du är bäst! Kan du inte ta en helkroppsbild någon gång? Jag är nyfiken!

Kommentera

