Feber

Idag är jag hemma med feber. Var egentligen sjuk redan igår, men valde att gå på grund av möte med bland annat Skolinspektionen. Jag har inte sovit sen halv två i natt, jag har en huvudvärk som riskerar att klyva huvudet itu, och jag har redan lyckats halsa en liter vatten.

Usch, jag hatar feber. Framför allt alla galna drömmar som kommer när man sover (för att inte tala om yrseln, känslan av att aldrig blir riktigt varm igen, eller känslan av att man är så varm att man aldrig kan kyla sig igen…). Jag ser en stor kopp te framför mig.

Idag ligger utmaningen i att inte klappa ihop fullständigt.

2 reaktioner på ”Feber

Kommentera

