Hela kroppen

För nån vecka sen bad Ztorzillen om en helkroppsbild. Jag har letat igenom mina bilder och det här är nog det bästa jag har att erbjuda.

Bilden ovan är tagen i slutet av juni 2o11, när jag och älsklingen var på semester i Warszawa. Då vägde jag nära maxvikten 127 kg (hua!). Jag minns att jag var jättenöjd med linnet som jag precis hittat på Marks & Spencer, strl 52 om jag inte minns fel. Byxorna är XL från ZJ.

Den här bilden är tagen i oktober 2011, när Sverige mötte Finland i Helgsingfors. Vid det här laget har jag gått ner ungefär 12 kg. Jag var då (och är fortfarande) väldigt nöjd över att min kroppsform börjar komma fram igen.

Det kanske kan vara på sin plats med en ny helkroppsbild snart? Btw, nu har jag totalt tappat -26 kg. Nästa vägning blir i slutet av mars! 🙂

2 reaktioner på ”Hela kroppen

Kommentera

