Besviken

Jaha, nähä. Det gick ju sådär igår. Kvalserie…

Jaja. Värre var det då i morse när vägning skulle göras och jag inser till min förskräckelse att vågen diffar 14 (!) kg beroende om jag har ställt den direkt på golvet eller på en matta. What?!

Plötsligt känner jag mig jättestor, ångestfylld och ledsen. Jag kanske inte alls har gått ned så mycket som jag tror? Jag kanske bara inbillar mig? Det skulle ju förklara byxmåtten liksom. Tråkigt, tråkigt, tråkigt.

Å andra sidan kanske det inte spelar någon roll, så länge som jag väger mig på samma sätt?

Det här måste vara dagens i-landsproblem!

Kommentera

