Att kurera en förkylning…

Jag har gått ett tag (läs: veckor) och haft känslan av en begynnande förkylning i kroppen, men den bryter liksom inte riktigt ut. Det har gjort att jag inte tränat ordentligt, utan jag tänker hela tiden att jag ska bli ”frisk”. Det verkar ju dock inte hända. Nåväl.

Nu har jag tagit saken i egna händer och påbörjat min hemmasnickarade anti-förkylnings-grejsimojs. Det vill säga C-vitaminbrus, zinktabletter och Echinahex som droppas i C-vitaminet. Om det blir någon effekt återstår att se!

20120308-111350.jpg

En reaktion på ”Att kurera en förkylning…

Kommentera

