Torsdag (och lite onsdag)

Hittills har min torsdag sett ut såhär: Jag förkovrar mig i specialpedagogik.

20120315-080805.jpg

Jag funderar på att läsa in till specialpedagog, så häromdagen letade jag fram lite gammal kurslitteratur för att friska upp minnet. Jag har ju redan lite specialpedagogik i min utbildning, men ungefär 3 terminer behöver jag läsa till för att få en examen.

20120315-080834.jpg

Kaffe är ett måste när man läser kurslitteratur. Så det så! 🙂

20120315-080907.jpg

Igår träffade jag fina C efter vad som känns som en evighet! (Det var säkert inte en evighet sedan vi sågs, men det känns så.) Hon var snäll och höll mig sällskap medan jag väntade på att lillebror skulle komma med bussen. Vi tog en fika på Fåtöljen på Hornsgatan – smaksatt latte är mums! – och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag lyckades fånga den fina bilden ovan när C fick ett mycket efterlängtat mess! 🙂

20120315-081005.jpg

Bilden här är tagen i vintras när vi åkte till Karlstad och kollade på en bortamatch. Ikväll börjar för övrigt kvalserien. Ur spår bönder – Vi e DIF! 😀

Kommentera

