Jag tror jag dör lite grann

Och inte på det där fina sättet som så många skriver om, utan den febriga, hostiga, snuviga döden. Jag är så satans trött på det här. Ska man aldrig bli frisk? Det är över en månad nu som jag varit dålig. WTF liksom?

Men, jag är fortfarande peppad inför 100 grymma dagar med start imorgon. För mig handlar det om viktminskning, men fortfarande utan en specifik målvikt. Istället handlar det om att komma i fas igen.

Så, mina mål inför 100 grymma dagar:
– Registrera vad jag äter i ShapeUpClub och förhoppningsvis hålla mitt kcalmål varje dag
– Komma igång med regelbunden träning (2-3 ggr i veckan)

Detta är dock med lite reservation inför EM-resan i sommar. Den kommer ske precis innan målgång i 100 grymma dagar, men för mig är det inte så viktigt att vinna någonting, snarare att jag gör det här för mig själv!

Kommentera

