Nu kör vi!

Nu kör vi! 100 grymmar dagar 2.0 har officiellt dragit igång och jag är pepppppppppppppaaaaaaddddddd! (Trots förkylning.) Måtten är tagna, bilder har tagits, men jag är alldeles för mesig för att dela med mig bilderna här just nu. Istället gjorde jag en fejkad ungefärlig bild via My Virtual Model. Kanske senare, om man kan se en förändring.

Jag har tagit mod till mig, så här kommer måtten:

Startvikt: 103 kg
Vad: 47 cm
Lår: 70,5 cm
Höfter: 130 cm
Magens bredaste ställe: 114 cm
Under byst: 112 cm
Arm: 41,5 cm

Varken imponerande eller speciellt rolig läsning. Men nu jävlar ska det ner! 😀

3 reaktioner på ”Nu kör vi!

Kommentera

