Stort

20120322-184816.jpg

Det här skulle egentligen vara ett inlägg om mat i Jamie Oliver-projektet. Inget märkvärdigt, jag har lagat det innan, men jag tror inte jag har lagt upp receptet här innan. Kortfattat är det vanliga köttbullar i tomatsås med pasta. Smaskigt, mäktigt och perfekt matlådemat.

Men det har idag hänt något som jag hellre vill skriva om än mat. Eller, egentligen kan jag nog inte säga att det ”hänt” för det är snarare något jag uppnått. Idag, mina vänner, visade vågen tvåsiffrigt! T V Å S I F F R I G T! Jag har inte varit på tvåsiffrigt sedan jag var tonåring! Och ganska intressant också, eftersom vågen i förrgår visade en sådär fyra kilo mer. Kan vi hoppas på att det är massa vätska som släppt efter några veckors slarvande?

Dag nummer två på 100 grymma dagar har i alla fall också gått bra, trots massor med snor idag också. Men vad gör det när man är lätt i hjärtat? 🙂

En reaktion på ”Stort

Kommentera

