Konstig dag

Det är en jättekonstig dag idag. Humöret åker berg-och-dalbana, ena sekunden är jag irriterad, förbannad och rent utsagt less på allt, i nästa är allt jätteroligt, fantastiskt och härligt! Eh, va?

Förstår att jag måste framstå som värsta psykot (är säker på att sambon kan intyga det), men det värsta är att jag inte riktigt förstår vad det beror på.

Maten? Visserligen var jag väldigt icke-strikt i helgen, men det var planerat och nu är det back to basics igen. Känns inte som om det är det.

Frustration över måtten? Kanske, men det känns som om det händer saker, så det är inte heller riktigt rätt.

Jobbet? Ja, jo, det skulle väl vara den bästa förklaringen, men idag hade jag möte med min chef och gick stärkt därifrån. Heja mig.

Nu vet jag! Det är förstås vädret! Klart man blir grinig av att det är så kyligt hela tiden! 🙂

3 reaktioner på ”Konstig dag

  1. Nää vad är det jag läser här nu då har ni kyligt igen?
    Hallå kan alla vädergudar hjälpa till här så kanelpinglan kan må bättre eller jag har en bättre ide kom till mig vi har sommarvärme på dagarna så kan vädergudarna dansa sin kalldans

Kommentera

