Senaste tillskottet i garderoben

Kavaj från H&M. Bildens källa.

Vad säger ni om senaste tillskottet till garderoben? Jag blev helt förälskad i den här när jag såg den, hur söt som helst! Jag köpte den i strl 50, och den är liiiiiite tight där den knäpps, men jag tänker att om några veckor kommer den vara perfekt! Lillebror tar ju studenten i sommar, då blir den här ett snyggt alternativ.

De här sötarna ringarna bor nu också hemma hos mig. Det syns inte så bra på bilderna, men sternarna är ljuslila. Hur snyggt som helst till våren! Källa.

Annars blir det inte mycket fixat här. Världens osexigaste mat till middag idag också: köttbullar med kokt pasta. Men energin, den existerar inte just nu. Nu ska jag plugga lite till och kanske roa mig med att rätta lite prov också. Haha!

3 reaktioner på ”Senaste tillskottet i garderoben

Kommentera

