Årets första joggingtur

Årets första joggingtur är avklarad. Jag skulle vilja säga ”utomhus” också, men eftersom jag inte sprungit inne heller i år, så gäller ju faktiskt det här oavsett.

1,9 km på 18 minuter. Kanske inte världens bästa tid, men jag är nöjd! Jag orkade inte riktigt springa hela tiden, så man ska väl egentligen se det som intervallträning mer än ren jogging. Oavsett vad det är så blev jag svettig och varm.

Dagens yay: min tränings-BH korvar sig inte på grund av valkarna längre. 🙂
Dagens nej: mitt ena knä har seriöst aj-aj nu efteråt

Vi får väl se hur det är med knän och kroppen i övrigt imorgon. Nu blir det te och kvällsmat!

2 reaktioner på ”Årets första joggingtur

  1. Hejja hejja! Måste säga att sånt här inspirerar mer än pinnsmala ”sprang 2km på 8 minuter” folk. Jag tycker du gör ett jättebra jobb vännen, fortsätt så!

Kommentera

