Tillbaka i vardagen

Tillbaka i vardagen igen, om än bara för en dag. Det känns riktigt skönt med ledig dag imorgon.

Vi hade det riktigt skönt i Riga (igen). Soligt, varmt och mysigt. Jag har till och med fått lite färg i ansiktet. Härligt.

Kryssningen var också helt okej. Lite för mycket alkohol med mina mått mätt, med tanke på att jag nästan aldrig dricker annars.

Strawberry Daquiri från en av de många uteserveringarna i Riga.

I fredags firade jag -30 kg, men efter en helg av (kanske inte totalt) svullande känns det svårt och konstigt att gå tillbaka till ett hälsosamt liv igen. Konstigt det där.

Jag vet i alla fall att jag inte vill gå upp allt igen, och det kommer räcka en lång väg!

Kommentera

