Upp och ner

Alltså, humöret upp och sen bokstavligt talat ner igen. Tröttsamt.

Jag och älsklingen tog en mysförmiddag på stan idag. Vi passade på att äta frukost på Espresso House innan vi vandrade vidare längsmed Sveavägen fram till hötorget. Det var inte tänkt att det skulle bli någon shopping för min del, men när jag hittade den här vackra klänningen kunde jag inte riktigt låta bli.

Bildens källa.

Den kommer från Kappahl. Det härliga med klänningen, förutom färgen som gör mig tokglad, är att jag kunde ha strl 44/46 (:-D) och att den är skir i tyget. Det kommer bli riktigt snyggt på lillebrors student.

Vi tog en lunch på Texas Longhorn vid hötorget, tog en promenad till en Rådmansgatan och sedan tog vi tunnelbanan hem. Vi tänkte ta en tur till idag för att handla också, men först tar vi en tupplur i soffan tror jag. 🙂

4 reaktioner på ”Upp och ner

  1. Wow!! Den är jättefin!! En sån klänning skulle jag nog också vilja ha 😉 Men jag ska lugna ner mig för det har blivit mycket shopping på sistone 😉

Kommentera

