Tredje dagen

För tredje dagen i rad har jag och mannen powerwalkat. Trevligt, varmt och soligt. Det blev inte riktigt lika långt som tidigare dagar, då vi gick 4,5 km, men 40 min känns ändå skönt att  ha varit ute.

Jag börjar längta lite efter att ta tag i överkroppen också. Jag har ju mest tränat sånt som hjälper underkroppen hittills. Helst skulle jag vilja göra något som man kan göra hemma (till att börja med). Förslag? DVD:er, appar, Youtube? I’m up for anything! 🙂

Bildens källa.

En reaktion på ”Tredje dagen

  1. Tack för ditt stöd!! Kul att du får med gubben ut! Det skulle jag också vilja. Jag och min kille är båda två runda så det skulle ju inte skada 😉

Kommentera

