Ett steg i rätt riktning

Idag visade vågen under hundra igen. Jag har varit uppe på lite mer från och till nu ett tag, men alltid legat inom +/- 2 kg (det har jag fått lära mig är normal viktsvängning). Skönt besked att hålla vikten och till och med gå ner lite efter flera helger av ”okontrollerat” ätande. Med det menar jag att jag inte förde in kcal i min app.

Bilden visar mig dec 2010, april 2011 och maj 2012.

 

En reaktion på ”Ett steg i rätt riktning

  1. Visst har ansiktet blivit mindre!! Kalas!! Jag tycker det är så himla härligt när man går ner i vikt och inser att ansikter han andra former än bara runt 😉

Kommentera

