Irriterad

Varning för gnälligt inlägg!

Usch, jag blir så irriterad! Det är ju slutspurt på vårterminen, vilket innebär att man som speciallärare är extra hårt ansatt med elever som behöver extra stöd och så vidare.

Idag hade jag bokat en hel dag åt en elev för att fixa ett av hans betyg – så dyker han inte upp! Jag blir så satans trött! I mina ögon tappar man all rätt att gnälla om att man inte får rätt stöd och sen skiter man i det som erbjuds. Framför allt när andra bett om hjälp och blivit nekade, eftersom jag trodde att jag inte hade tid. 😦

Känslan av otillräcklighet är tillbaka.

Kommentera

