Triumf!

Igår var det ju dags för Vårruset igen. Ett år sen jag var där senast, ett år som varit både bra och dåligt form- och motionsmässigt.

Bild från Vårruset 2011.

Från början hade jag tänkt att jag skulle kunna jogga hela banan runt, men i mars insåg jag att jag inte skulle hinna komma till den formen i tid. Istället, nya mål:

  • Ta mig runt banan (ca 5 km) på en timme
  • Inte vara sist i mål
  • Jogga en bit av banan

Hur gick det då?

  • Jag tog mig runt på 44 min och 12 sek!!!!
  • Jag hade ett snitt på 6,98 km/h, NYTT PERSONLIGT REKORD!
  • Jag joggade ungefär 2 km av hela banan!

Jag är så sjukt stolt över mig själv! Vilket jäkla bevis på att utvecklingen går åt rätt håll, jag blir starkare och starkare och har en vilja av stål. Det är så jäkla värt det!

En reaktion på ”Triumf!

Kommentera

