Nöjd

20120603-215103.jpg

Jag är riktigt nöjd med dagens utfall, trots att jag inte tänkte aktivt på vad jag stoppade i mig, utan tog det jag kände för. Det ser väldigt lite ut eftersom en lång tur på stan för sitt till när man ska dra av vardagsmotionen.

Dagens mat har i alla fall sett ut såhär:

Frukost: surdegsbröd med brie och en kopp kaffe
Lunch: Pasta Carbonara med lite bröd
Fika: Chips (sourcream & onion)
Middag: Tacos med grönsaker och salsa

Förhoppningsvis ska jag komma ihåg att väga mig imorgon också.

Kommentera

