Sega söndag

Den här dagen är riktigt seg och konstig. Normalt sett brukar jag gilla det, eftersom söndagsångesten brukar vara hög såhär dags. Nu känns det mer som om jag är seg och hängig.

Eftersom det regnade alldeles för mycket för att vara på stan igår, tog vi det idag istället. Lite grejer som ska med till Kiev, bland annat två nya böcker från Science Fiction-bokhandeln till mig. Hittade en riktigt rolig pin också: ”Part time super villain”! Hehe!

Nu ligger jag nedbäddad i soffan. Har redan sovit två timmar sen vi kom hem, och känner mig… blä helt enkelt! Jag hoppas det går över tills imorgon!

20120603-200852.jpg

Kommentera

