Vitt och svart

Dagens vita:
– Jag har krympt, både på mått och våg. Totalt -6 cm på måtten och totalt -1 kg på vågen. Nu är jag snart tillbaka på vikten jag var innan Malmö (och Dalarna…)
– Jag har kommit ut på en powerwalk, med helt okej tid
– Jag har inte bara slösat min eftermiddag på ingenting
– Jag har fått fina, fina ord av en fin, fin vän

Dagens svarta:
– Jag har gråtit över all stress på jobbet
– Jag har ätit 500 kcal mer än jag ska
– Jag ville spy upp min middag över rädsla att bli lika tjock som förut (men det gjorde jag inte, utan tog den där powerwalken istället)

Nu vill jag skita i den här dagen och ha en ny!

En reaktion på ”Vitt och svart

  1. Måttbandet är min kära vän!
    Ska mäta mig på onsdag. Har lite småångest för det.
    Ja, i morgon är det en ny bättre dag!
    Kram kram

Kommentera

