Allvar

Jag och mannen bestämde redan när vi förlovade oss 2010 att vi skulle gifta oss 2014. I skrivande stund är det drygt två år till dagen D och vi har börjat planera på allvar. Checklistor har gjorts, en preliminär gästlista skrivits och en preliminär budget är satt. Och ja, jag har redan panik. Hur ska vi hinna ro allt det här i land? Hur ska vi ihop allting?

Mitt i allt, som jag vet kommer bli ett virrvarr av ännu mer panik så småningom, finns i alla fall tanken med kost och träning. Det kommer bli min fasta punkt, min trygghet. Skönt skönt skönt…

Bildens källa.

4 reaktioner på ”Allvar

  1. Tack för din kommentar! Att jag skulle vara en inspiration värmer mitt hjärta! Jag hoppas forstätta på denna goda bana!

    Va underbart med bröllop!!! Jag blir allt lite sotis 😉

  2. SV: Jo jag har också gjort det många gånger, & jag vet ju att jag kan ta mig ur det igen. Så det ska nog gå bra, måste bara hitta den där motivationen igen! Men den kommer nog sakta men säkert 😉
    Jag hänger jättegärna på! 🙂

    Och vad roligt med bröllop! 🙂

  3. snoflickansara skriver:

    Från 5 aug hänger jag med på kosten och träningen på allvar.

    Bröllop är härligt vi gifter oss den 12/12-12 nu bor vi rätt långt från min släkt som finns i Sverige men som tur är finns mina föräldrar och syskon med familjer här och så självklart Philips släkt och nångra nära vänner till oss som fanns nu när vi krisa vid snöflingas sjukdom så vi har valt att ha litet med de närmaste i kyrkan.
    Spännande att få följa med på er resa 🙂

Kommentera

