The Ugly Truth

Varning för äcklande bilder!

Okej, så det här är jag. Bilder tagna 1 juli 2012. Enligt vågen har jag tidigare tappat 30 kg, men som ni ser är det långt kvar. Jag väljer att lägga upp de här bilderna för att motivera och påminna mig själv om att ALDRIG hamna här igen.

Startmått (120701):
Vad: 48 cm
Lår: 79 cm
Stuss: 131 cm
Buk: 132 cm
Magens bredaste ställe: 118 cm
Bröst: 111 cm
Arm: 46 cm

– 30 kg enligt min våg, men då jag misstänker att vågen inte är riktigt pålitlig kommer jag i första titta på minskade mått och i andra hand på vikt.

20120701-175643.jpg
Rakt framifrån.

20120701-175701.jpg
Från sidan, utan att suga in magen för en gångs skull.

20120701-175718.jpg
Bakifrån.

Jag känner både pepp och avsky när jag ser bilderna. Nu ska det ju ändras, men usch vad ledsen jag är över att det gått så långt. Nästa gång kanske jag vågar ta bilder utan linne.

6 reaktioner på ”The Ugly Truth

  1. snoflickansara skriver:

    Å vad modig du är som vågar visa bilder, där är inte jag idag även om jag tar kort för min skull.
    Smart att mäta så där det ska jag med göra när jag börjar.
    Hur ofta mäter du?

    • Innan har jag mätt en gång i månaden, och jag tror det är lagom att fortsätta med. Eller varannan vecka. Måste nog fundera lite vidare på det. 🙂

  2. Du är jättemodig som vågar visa bilder! Vi har samma mått över rumpa å lår..vader har jag inte ens mätt…Mätte du under eller över brösten?

Kommentera

