Ensam på jobbet

De flesta där jag jobbar har sommarlov nu, men inte jag! Jag kom ju nyligen tillbaka från Kyiv, och hade en semestervecka efter det, så nu är det arbete som gäller för min del. Helt okej ändå, man får rätt mycket gjort när man sitter i sin ensamhet. 😉

Nej, en kollega har jag här, men han slutar idag, så från och med imorgon får jag roa mig själv. Känns lite konstigt.

Men det är inte därför det är lite tyst på bloggen just nu. Jag kanske inte ska säga nåt än, vill inte jinxa, men troligtvis är jag på väg att byta jobb (igen!). Jo, jag vet. Jag flänger väldigt mycket med jobben. Men den här gången är det inte mitt initiativ, utan en arbetsgivare har hört av sig till mig med en förfrågan. Jag har varit på intervju och diskuterat fram och tillbaka.

Slutgiltigt svar idag eller imorgon… Jag är lätt närvös och lätt kluven.

2 reaktioner på ”Ensam på jobbet

Kommentera

