Försök nummer 2

Såhär dags förra året skrev jag också att jag kommit in på en utbildning jag väldigt gärna ville komma in på. Dock visade det sig senare att jag inte kunde gå den, eftersom viss undervisning på kursen krockade med min undervisning. Nu har jag kommit in på en annan utbildning, som jag hellre vill gå. Jag bönar och ber på mina bara knän att det inte kommer att bli likadant den här gången, utan att jag kan genomföra den som tänkt.

Men tills dess: JAG KOM IN!

3 reaktioner på ”Försök nummer 2

  1. snoflickansara skriver:

    Så spännande det låter håller verkligen tummarna för dig nu 🙂

    Mannen och jag pratar engelska med varandra det är språket här.
    Fåtalet talar inuti numera.
    Med föräldrar syskon och älskade tösen blir det svenska för att bevara för man glömmer lätt och snabbt så läsa svenska bloggar och nu skriva en själv är bra sätt att bevara språket
    Är du lärare?

  2. snoflickansara skriver:

    Så spännande det låter håller verkligen tummarna för dig nu 🙂

    Mannen och jag pratar engelska med varandra det är språket här.
    Fåtalet talar inuti numera.
    Med föräldrar syskon och älskade tösen blir det svenska för att bevara för man glömmer lätt och snabbt så läsa svenska bloggar och nu skriva en själv är bra sätt att bevara eller öva på språket
    Är du lärare?

  3. snoflickansara skriver:

    Känns som jag Stallarholmen dig när det bara är jag som kommentar här.
    På måndag ska jag skriva in mig på universitetet i Anchorange för att plugga kommer inlägg senare.
    Jag börja förändringsarbetet med att storstäda i köket superbra när snöflingan hänger med farfar en stund 🙂

Kommentera

