Första passet: check!

I förmiddags hade jag bokat tid med en PT på World Class. Syftet var att komma igång med träning och få ett program jag kan köra nu ett tag framöver.

Idag har jag alltså lärt mig:

– Att man visst hinner bli svettig på promenaden från lägenheten till gymmet (ca 10 min)
– Att glassögon är skit när man tränar (de immar igen)
– Att min armstyrka är bedrövligt dålig
– Att styrketräna igen är GALET KUL!

Jag är så nöjd med att ha börjat med det här! Nu jävlar ska fettet ryka!

Bildens källa.

4 reaktioner på ”Första passet: check!

  1. Vad härligt att komma igång med träningen! 🙂 Det ska jag också göra nån gång i framtiden, men just nu får det räcka med promenader för min del. Fortsatt lycka till!

Kommentera

