Happy Birthday!

Idag fyller bloggen 1 år!

Bildens källa.

Wow, tiden har verkligen gått fort. Jag började skriva för att få ur mig mina funderingar, för att motivera mig själv och för att hitta andra som gjorde likadant. Under året som gått har jag också börjat värdesätta bloggen som en slags dagbok som man kan gå tillbaka och titta i.

Tusen tack till alla er som läser och till alla er som skriver och delar med er av er vardag och ert liv. Utan er hade jag inte tyckt att det vore hälften så roligt!

Kommentera

