Söndag 15 juli

Det började som en okej dag, blev en riktigt pissig dag och har nog ändå slutat som en okej dag. Varken jag eller mannen var jättesugna på att träna, men vi togs oss i kragen och åkte iväg i alla fall. Jag hade kommit ungefär halvvägs genom mitt träningsprogram när mitt högerknä smällde mitt i en squat. AJ.

Jag lyckades göra klart resten av övningarna (som hade fokus på armar och överkropp), men istället har jag haft ont hela eftermiddagen. Svårigheterna ligger framför allt i att sätta sig ned och ta sig upp på benen igen. Jag har liksom ingen kraft i knät, som dessutom ömmar när jag stödjer på det. Skit också.

Resten av eftermiddagen har jag mest suttit i soffan och läst/småsovit. Skönt. Och imorgon är det måndag igen. Suck.

20120715-211140.jpg

Dagens resultat. Det ser ut som om jag ätit alldeles för lite, men det är träningen som är borträknad. 🙂

5 reaktioner på ”Söndag 15 juli

  1. Ojoj det låter inte bra. Det är säkert ingen fara men vila knät tills det känns bättre tycker jag. Kanske kan du gå till läkaren om du har ont fortfarande?

Kommentera

