Lösenordsskyddade inlägg

I fortsättningen kommer jag att skydda vissa av mina inlägg. Ni som läser min blogg och gärna vill läsa de här inläggen också får gärna skriva en rad till: kanelpinglan@gmail.com. Berätta lite om vem du är ifall du inte tidigare har kommenterat i bloggen.

12 reaktioner på ”Lösenordsskyddade inlägg

  1. Marie skriver:

    Varför funkar inte mitt lösenord som jag fick av dig för ett tag sedan. Jag tycker det är jättekul att läsa din blogg och vill gärna fortsätta med det. Kram!!

  2. snoflickansara skriver:

    Jag läser gärna vidare om jag får annars vill jag bara önska dig allt det bästa till dig för det är du värd

  3. Maja skriver:

    jag är en sån här sk doldis som aldrig tidigare kommenterat hos dig, men har följt din resa sedan du startade blogga, så jag skulle väldigt gärna vilja fortsätta med det, om jag får? Tycker du är väldigt bra på att skriva och kämpa dig framåt!

Kommentera

