(Ofrivillig) vilodag

Det blev en konstig dag idag på många sätt. Jag hade en jättekonstig matordning, vilket gjort att jag såhär på kvällen har ätit betydligt mindre än jag borde. Skit samma, jag är mätt i alla fall.

Jag har också varit iväg och fått naglarna fixade av finaste J. Det var länge sen nu, och det känns skönt att vara lite fin igen. För att liksom fira ännu lite mer att jag äntligen börjar få lite självförtroende passade jag på att välja en riktig neonrosa på tipparna. Det ska synas att man är fin!

Idag blev det heller inget gym för mig, och den promenad jag skulle gett mig ut på regnade bort.

Allt som allt har det varit en helt okej dag, förutom att jag nu på kvällen känner mig som något av ett sjölejon. Eller en valross. Det enda som saknas är skägget och de långa betarna, haha! Imorgon hoppas jag på gym, och så ska jag ju tvätta också.

Ser ni valrossen?

4 reaktioner på ”(Ofrivillig) vilodag

  1. Wow vilka fina naglar!!! Och du, sådär går ud väl inte runt och ser ut 😉 Sträck på dig och le så lovar jag att du ser ut som en svan istället!

Kommentera

