Övning ger färdighet

Idag hamnade jag och mannen lite oväntat på Friday’s. Deras mat är så sjukt god, men inte så värst nyttig alla gånger.

Det är ju heller inte någon vidare bra idé att gå ut när man är riktigt hungrig, i alla fall inte om kalorier ska hållas nere. Och i vanlig ordning slänger jag ett öga på menyn och vill i princip äta ALLT.

Det slutade med en delad förrätt samt en av deras fantastiska burgare till huvudrätt. Ingen efterrätt heller, heja mig!

Det känns också extra skönt att jag varit och tränat idag också! 🙂

3 reaktioner på ”Övning ger färdighet

    • Jag går på något slags snitt. Om jag till exempel äter lax med grönsaker så försöker jag fylla i så mycket jag kan. Det kommer ju alltid fela lite, men syftet är ju att det inte springer iväg med kalorierna.

Kommentera

