Words of wisdom

20120721-213514.jpg

Jag tycker det här är så himla bra skrivet, och det visar på hur jag känner just nu. Fast istället för att säga att om du inte har mitt nummer känner du mig inte väl nog för att ha en åsikt, skulle jag vilja säga:

”If you have a problem with me, text or call me. If you don’t have the balls to stand for what’s pissing you off, then you don’t have the right to contact me either.”

I övrigt har det varit en pissig dag med bättre kväll.

3 reaktioner på ”Words of wisdom

  1. Jag håller med. De senaste åren har jag slutat att ta massa skit och står upp för mig själv mycket mer, jag mår så mycket bättre av det. Stå på dig.

  2. snoflickansara skriver:

    Stå på dig vännen och visa att ingen får trycka ner dig.
    Du minns också att de som håller på det är de stora förlorarna och det är de som mår sämst.

    Du är värdefull för du är du, låt ingen ändra på det bara du

Kommentera

