Nytt i garderoben

Efter en lite lättare shoppingtur fick lite nytt följa med hem.

Bildens källa.

Den här hittade jag på Kappahl. Jag älskar sådant som är lite annrolunda, utan att för den delen vara ”out there”. Helt okej pris och den var väldigt snygg till jeansen jag hade också. Men bäst av allt: den satt riktigt snyggt i strl 44/46. Heja mig!

Ett armband fick följa med också.

Bildens källa.

Armbandet kommer från Baglady. Det var min tisdag det. En riktigt mysig dag som avslutades matmässigt med mammas kättfärslimpa. Mums!

4 reaktioner på ”Nytt i garderoben

Kommentera

