Ny behandling

Idag har jag varit hos kiropraktorn igen. Drygt en och en halv vecka sedan sist, och tyvärr har jag känt mig sämre på sista tiden. Han kastade en blick på mig sittande och konstaterade att mitt bäcken vridit sig igen, och att det orsakar ny inflammation.

Suck. Han knäckte i alla fall mig rätt och passade på att lösa upp några knutar. Skillnaden är omedelbar, som om hela kroppen slappnar av. Fortfarande ingen styrketräning för mig, utan det är att ta det lite lugnt som gäller. Då är det underbart att ha föräldrar som lagar middag!

20120726-182952.jpg

Jag efter behandling och träning, med ispåse på ryggen.

En reaktion på ”Ny behandling

Kommentera

